دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب
گشت و گذار در اینترنت
 
 
31 مرداد 1389برچسب:, :: 6:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : mohsen

با سلام و تبریک سال جدید به تمامی ایرانیان خصوصاً شما

 

دوستان عزیزی که تمایل داشته باشند می توانند بدون ثبت نام در سایت و یا ایجاد وبلاگ ، مطالب خودشون رو در این وبلاگ به  نمایش بگذارند که برای این کار بر روی گزینه ورود (همین گزینه) کلیک کرده ، با وارد کردن رمز ورود زیر ، وارد صفحه مدیریت وبلاگ شده و از قسمت سمت راست بر روی گزینه ارسال مطلب جدید کلیک کرده ، متن خود را وارد و در نهایت گزینه ارسال مطلب را انتخاب نمایند و به همین راحتی به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ ، می توانید مطالب خودتون رو در این وبلاگ به نمایش بگذارید .

مطالبی که شما وارد می کنید با اسم نویسنده مهمان به نمایش گذاشته خواهد شد . دقت کنید که مطالب نوشته شده شما ، بعد از تأیید مدیریت وبلاگ به نمایش گذاشته می شود .

برای اینکه مدیریت بیشتری بر روی مطالب ارسالیتان داشته باشید (از جمله: ویرایش مطالب نوشته شده قبلی تان ،  اطلاع از نظرات وارده به مطالبتان از طرف دیگر خوانندگان ، طرح نظرسنجی و ... ) بعد از ارسال مطلبتان ، اسم و ایمیلتان را یا در قسمت نظرات وبلاگ به همراه عنوان مطلب ارسالیتان  وارد کرده و یا اینکه به آدرس mhsnka@gmail.com ایمیل بزنید تا اسم شما به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ در زیر مطلب ارسالیتان درج شود . (در اینصورت اسم کاربری به همراه  رمزورود به ایمیلتان ارسال خواهد شد و شما با مدیریتی بیشتر می توانید مطالبتان را به نمایش بگذارید) .

 

با تشکر مدیریت وبلاگ

 

ارسال مطلب برای نویسندگان مهمان

User Name:  mehman@hast-man

Password:   1389

برای ورود بر روی همین گزینه کلیک کنید

 

 

اي باكس


درباره وبلاگ

دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب سعی شده است نرم افزارهای گوناگونی از سرتاسر وب(باذکرمنبع) جمع آوری شود و برای دانلود دراختیار شما قرار گیرد، لیست کاملی از مطالب را در (آخرین مطالب) می توانید مشاهده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 227855
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران